Candy Crush Saga Hilesi

Cümleten selam arkadaşlar,

sabah saatlerinde blog’a yazı girmeyi planlarken konu bulmakta güçlük çekiyordum ancak oyunlar ile ilgili biraz konu açmak aklıma geldi.

Candy crush saga oyununu bilmeyen yoktur heralde, bilmeyen oyun sever arkadaşlarımızında şiddetle tavsiye ettiğim oyunlardan birisidir.

Oyun tamamen facebook tabanlı olup ayrıca mobil cihazlarınızdada rahatlıkla oynayabilirsiniz, bölüm sayısı 200′ün üzerindedir.Bu eğlenceli oyunda amaç ;

Şekerleri bir araya getirerek eritme çabaları ile bölümlerden oluşan bayağı detaylı bir oyun candy crush, ancak oyun belirli bölümlerden sonra bayağı zorlaşıyor.

Belirli bölümler demeyelimde örnek her seviye’nin mutlaka 1 bölümü geçilmeyecek derecede zor, tabi bu noktada çare oyunu hile ile geçmekte kalıyor.

Candy crush sever arkadaşlar için bugün sizlere candy crush hilesini paylaşacağım.Ancak şunu belirtmemde fayda var arkadaşlar, mutlaka bu işlemi firefox tarayıcınız ile yapmalısınız yani tarayıcı eklentisi ile bu hile çalışmaktadır.

Google chrome, internet explorer, safari vb. gibi tarayıcılarda kesinlikle çalışmaz bu eklenti.

İlk olarak firefox  tarayıcısını bilgisayarınıza yükleyin.Dosya büyük boyuta sahip değildir ortalama 5 ila 15 dakika arasında internet bağlantı hızına göre download edebilirsiniz.

candy crush hilesi

Kurulum işlemini yaptıktan sonra yapmanız gereken şey,  http://leethax.net/extension/ bu adresten eklentiyi firefox tarayıcınıza yüklemektedir.

Sonrasında zaten işlem oldukça kolay, firefox tarayıcınızdan facebook tabanlı candy crush saga oyununu açıp eklenti ile bölümleri geçmektir.

Sorun yaşadığınız noktalarda lütfen çekinmeden yorum olarak yardım isteyin, keyifli oyunlar.

One Response (Add Your Comment)

  1. daha sonra yeni bir sekme açıp facebokdan oyunu oynadığızda ne olucak yanı oynamadan seviyemi atlıycaz

Leave a Reply

Formatting: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>




Sponsor

Kauçuk Zemin Kaplama istanbul izmir evden eve nakliyat